زانو مانیسمان
تبدیل مانیسمان
سه راهی مانیسمان
کپ فولادی
زانو استنلس استیل
تبدیل استنلس استیل
سه راهی استنلس استیل
کپ استنلس استیل

قیمت انواع اتصالات از جمله موضوعاتی است که در این مطلب از فروشگاه اینترنتی آهن پرو در مورد آن توضیح می دهیم. از اتصالات برای برقراری اتصال بین لوله های فلزی استفاده می کنند. پس بدون این محصولات لوله ها بدون کاربرد هستند. اتصالات با توجه به نوع لبه های آن برای اتصال و آلیاژ تولید شده به انواع مختلفی تقسیم می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با قیمت انواع اتصالات لوله سفید، پلی اتیلن، گالوانیزه، استیل، لوله کشی آب و پلاستیکی و همچنین لیست قیمت اتصالات گالوانیزه برزیلی و لوله کشی آشنا کنیم.

انواع اتصالات موجود در بازار

اتصالات با توجه به سایز، جنس و کاربردی که در صنعت دارند، بسیار متنوع هستند. در ادامه شما را با انواع مدل های آن آشنا می کنیم.

انواع زانویی

زانویی ها از جمله پرکاربردترین قطعات در صنعت لوله کشی است و از آن ها برای زاویه دادن و تغییر جهت دادن مسیر لوله ها استفاده می کنند. زانو مانیسمان و زانو استنلس استیل دو نمونه پرفروش از انواع اتصالات زانویی هستند. در کاربردهای توکار و آتش نشانی از زانو جوشی مانیسمان و زانو لوله مانیسمان استفاده می کنند. از نوع استیل آن نیز برای کاربردهای که نیاز به قطعاتی است که دارای قابلیت ضدخوردگی باشند، استفاده می شود.

قیمت انواع اتصالات سه راهی

به طور کلی سه راهی ها نوعی از اتصالات لوله است که از آن ها برای تقسیم کردن جریان اصلی به دو جریان و ترکیب دو جریان استفاده می کنند. به دلیل شکل ظاهری آن که به T انگلیسی نزدیک است به آن TEE می گویند. از نظر سایز و جنس به انواع مختلفی تقسیم می شود. به عنوان مثال از نظر سایز به دو نوع سه راهی مستقیم و تبدیل دسته بندی می شوند. از نظر جنس تولید شده نیز به سه راهی مانیسمان و سه راهی استنلس استیل تقسیم می شود.

انواع کپ ها

کپ ها از جمله قطعاتی هستند که برای مسدود کردن انتهای لوله ها از آن ها استفاده می کنند. سایز کپ را باید متناسب با سایز لوله خود انتخاب کنید. کپ فولادی و کپ استنلس استیل از جمله انواع این محصول است که در سایت آهن پرو به فروش می رود.

قیمت انواع اتصالات گالوانیزه

عمده کاربرد اتصال های گالوانیزه برای اتصال دادن لوله های آب گالوانیزه و لوله های پلی پروپیلن است. سایز اتصالات گالوانیزه متناسب با سایز لوله ای است که شما آن را خریداری کرده اید. انواع اتصالات گالوانیزه شامل موارد زیر استک

  • بوشن گالوانیزه
  • مهره ماسوره گالوانیزه
  • چهار راه گالوانیزه
  • سه راه گالوانیزه
  • روپیچ توپیچ گالوانیزه
  • چیقی گالوانیزه
  • و …

برای اطلاع از جدیدترین لیست قیمت اتصالات گالوانیزه برزیلی به صفحه تماس با ما سایت آهن پرو مراجعه کنید.

قیمت اتصالات لوله کشی

از اتصالات لوله کشی برای وصل کردن لوله ها به یکدیگر و تغییر جهت دادن، تبدیل کردن لوله از بزرگ به کوچک و انشعاب گرفتن استفاده می کنند. این اتصالات از جنس های گوناگون می باشد مانند: چدن، پلاستیکی، فلزی و … . قیمت لوله و اتصالات فلزی یا غیرفلزی تا حد زیادی تحت تاثیر جنس آن ها می باشد. به عنوان مثال قیمت انواع اتصالات پلی اتیلن و لوله سفید نسبت به جنس استیل آن متفاوت است.

قیمت انواع اتصالات

اگر شما قصد در تغییر جهت جریان سیالات در خطوط آب، درست کردن انشعاب و بستن یکی از شاخه های لوله دارید، می توانید از انواع اتصالات گوناگون استفاده کنید. تقسیم بندی انواع اتصال ها براساس شرایط گوناگون است. از نظر جنس به دو دسته کلی اتصالات لوله کشی پلاستیکی و فلزی تقسیم می شود. در ضمن هر کدام جنس ها در قیمت اتصالات لوله کشی موثر است. شما برای اطلاع از قیمت انواع اتصالات برنجی، پلاستیکی، لوله کشی آب، پلی اتیلن، گالوانیزه و استیل به فروشگاه اینترنتی آهن پرو مراجعه کنید.

سوالات متداول

  • کاربرد اتصالات چیست؟

اتصالات در خط لوله به منظور تغییر جهت مسیر لوله و یا انشعاب گیری از خط لوله اصلی و یا مسدود کردن آن استفاده می‌گردد.

  • ضخامت و یا همان رده اتصالات با توجه به چه فاکتور‌هایی انتخاب می‌شوند؟

ضخامت و رده اتصالات متناسب با ضخامت و رده لوله و با توجه به فشار کاری سیال انتخاب می‌شود.

  • اتصالات فولادی مانیسمان جوشی عموما با چه برندی در دسترس اند؟

اتصالات فولادی مانیسمان از دیر باز در ایران با برند بنکن در دسترس می‌باشد.

search
تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس