ورق سیاه
ورق رنگی
ورق آجدار
ورق گالوانیزه
ورق آلیاژی
وال پست

قیمت انواع ورق با توجه به نوع انتخابی شما متفاوت است. فلزات مختلف و آلیاژهای فلزی را می توان به ورق تبدیل کرد و برای ساخت قطعات ورق فلزی استفاده کرد. انتخاب این که چه آلیاژی باشد به مواردی چون قابلیت جوشکاری، شکل پذیری، استحکام، وزن، هزینه و مقاومت در برابر خوردگی آن بستگی دارد. در ادامه از این مطلب از وبسایت آهن پرو شما را با قیمت انواع ورق گالوانیزه، آهن، استیل براق نگیر، فلزی، کناف و قیمت ورق آهن 1 میل، 2 میل، 10 میل و کیلویی آشنا می کنیم.

آشنایی با انواع ورق

ورق ها اساساً نوعی فلز است که برای فشرده سازی به ورق های مسطح فرآیند تولید را طی می کند. از طریق عملیاتی که شامل پرچ کردن، برش، پانچ کردن و تا کردن است، آن ها از طریق فلزات سرد پردازش می شوند.

اغلب، هر ورق با کیفیت استثنایی و ضخامت زیر 6 میلی متر عرضه می شود که تطبیق پذیری را در طیف گسترده ای از کاربردها ارائه می دهد. در ادامه شما را با انواع ورق ها آشنا می کنیم.

قیمت انواع ورق گالوانیزه

در حالت ایده‌آل، ورق‌های فولادی گالوانیزه با استفاده از فولاد ساخته می‌شوند. بسته به فرآیندی که برای گالوانیزه کردن استفاده می شود، دو نوع ورق وجود دارد که عبارتند از ورق های فلزی با پوشش گرم و الکتروگالوانیزه. این محصول به دلیل داشتن پوشش روی در برابر خوردگی مقاوم هستند. همچنین قیمت ورق گالوانیزه تحت تاثیر عوامل گوناگونی است که باید از طریق مراکز معتبری چون آهن پرو اقدام به استعلام قیمت نمایید. از موارد کاربرد ورق های گالوانیزه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر حرارت و دوام لوله های فلزی را فراهم می کند؛
  • در ساخت مهره، پیچ و مهره و میخ کمک می کند؛
  • در ساخت سایبان ها، نرده ها، نرده ها، نردبان ها، مبلمان و غیره استفاده می شود؛
  • برای اهداف عایق استفاده می شود؛
  • در ساخت لوله برای کارهای لوله کشی.

ورق سیاه

ورق های سیاه از طریق فرایند نورد گرم ساخته می شود. این محصول در صنایع گوناگونی کاربرد داشته و از آن برای ساخت مخازن، گاردریل، تابلوهای ترافیکی، خودروسازی و کشتی سازی استفاده می کنند. با نگاهی به نمودار قیمت ورق سیاه می توان متوجه نوسان قیمت آن شده و از آن ها برای سرمایه گذاری نیز استفاده کرد.

ورق آجدار

ورق آجدار یا ورق شطرنجی، ورق برجسته و ورق کف سازی نیز شناخته می شود. در سطح آن الگوهای برجسته و منظم وجود دارد که برای کاهش اصطکاک بسیار عالی هستند و در شکل متنوعی مانند بادام، لوزی، قطره ای، دایره ای و عدسی ساخته می شوند. قیمت انواع ورق آجدار با توجه به ابعاد، گرید و وزن آن مشخص می شود.

ورق آلیاژی

این محصول نوعی ورق آهن است که از ترکیبات شیمیایی گوناگون ساخته می شوند. با ترکیب کردن عناصر گوناگون موجب افزایش سختی، مقاومت کششی و کاهش نقاط ذوب می شود. از نورد سرد و نورد گرم برای تولید انواع ورق های آلیاژی استفاده می کنند و به صورت رول فرم و شیت در بازار موجود هستند.

قیمت ورق آهن 1 میل

ورق های آهنی 1 میل از جمله محصولات پرکاربرد در صنایع گوناگون است که به واسطه شرکت فولاد مبارکه اصفهان ساخته می شود. قیمت انواع ورق آهن ۲ میل، ۱۰ میل و کیلویی به کارخانه سازنده و ابعاد آن بستگی دارد. از این نوع محصول برای تولید تانکرها، خودروسازی، سوله سازی و ساخت و ساز به طور گسترده استفاده می شود.

انواع ورق براساس کارخانه و برند آن

  1. ورق کاویان
  2. ورق امیرکبیر کاشان
  3. ورق دشتستان
  4. تاراز شهرکرد
  5. ورق فولاد مبارکه اصفهان
  6. ورق اکسین
  7. ورق سبا

قیمت انواع ورق فلزی و فولادی

هر شخص برای پروژه خود اقدام به خرید ورقی با توجه به ضخامت، تعداد، ابعاد طول و عرض و نوع ورق می کند. ورق رنگی، ورق اسیدشویی، ورق استنلس استیل و … نمونه های از ورق ها می باشد. شما با توجه به نیاز و کاربرد موردانتظارتان از ورق باید اقدام به انتخاب کرده و برای پروژه های ساختمانی باید حتما از مهندس ناظر پرس و جو کنید. همچنین شما برای اطلاع از به روزترین قیمت انواع ورق شیروانی، گالوانیزه، آهن، فلزی، کناف، پلاستیکی و قیمت ورق آهن کیلویی، 1 میل و 10 میل می توانید به فروشگاه اینترنتی آهن پرو مراجعه کنید.

search
تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس